Präglas av ytlighet

Bortskämd.
Bortskämd med opera och versace.


Frågan är om man mår dåligt av sin ytlighet.
Jag tror faktiskt inte det. Det är ju på något sätt ett driv. Något jag gillar att göra. Något som intresserar mej. Jag älskar att kolla i modetidningar. Älskar att få gå en shoppingrunda. Älskar att få fixa till mej... Men jag vet inte. Vet inte.

125621-9


Men så länge jag känner att det inte sänker mej är det ju ingen fara. Eller? nej det kan det inte vara. För jag trivs med det.  Det gör jag.

Ytlighet. Det präglar mej kanske mer än jag tror. Det låter hemskt. På något sätt har ytlighet blivit ett negativt ord. Men jag tror att jag ser det som positivt.  Tills vidare iallafall. Jag ser ytlighet positivt, så länge det intresserar mej.

Positivt, så länge det intresserar mej








Bloggen präglas av ytlighet.
Precis som jag
Precis som världen.
Slutar jag där världen slutar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback