Fortfarande manlig

Okej.
Det är sant.
Jag ÄR verkligen manlig.
Ja har tapetserat hela dagen.
Ännu ett tecken.
Åt mer 'än alla andra tillsammans
ännu ett tecken.
Förstört händerna av klister.
Ännu ett tecken.
Sett ut som ett ras hela dagen
Ännu ett tecken (:P)
Och så vodare.

Det känns inte bra.
Men det är väl bara att inse!





Så ska jag snart till dansen med. (ja, min manlighet kräver stora muskler) Hoppas på Julian. Hans pass är väl ungefr som 15 av Hannas eller nåt. Så de känns bästa att få ut så mycket som möjligt av lektionen. De innebär också att mina muskler blir fortare större.. elle, större fortare kanske man säger.. Jaja. Ska iallafall göra lite situps nu. Satsar på familjepack!





Men innan tänkte jag att alla andra hela tiden har så mycke att göra. Sedan slog det mej att det är tvärt om, det är jag som aldrig har tid, och jag avskyr det. Avskyr att se det med andra ögon.


Kommentarer
Postat av: Simon

DU ÄR INTE MANLIG!!! :P Du är het :P

2006-11-19 @ 19:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback