Helt totalt oseriös

Jag läser reklam. Det är ett nöje för mej.
I IKEA bladet stod det att en julstjärna kostade tio kronor.
"Omöjligt men sant"

Då slog det mej att det är vår möjliga relation till Herren.




De är trevligt att umgås med Johanna och Sandra. Vi har insett att vi influeras av varandra. Speciellt är alla har skärp och stövlar med klack  Talon, är de inte så de heter på franska?! jo.. des chaussusures avec les talons eller nåt!

Jag såg kortet. Åh, jag ryser. Jag älskar flätor.... :P




När dom övar inför cabaren får ja kolla på. Eller göra situps! de är min favorit. :)

Fast jag har skoskav. Fastän skorna va dyra och skulle va kvalitet... så, min slutsats är att bara för att skor är bra (ska vara bra) är dom inte de.. :P eller så är de nog å tt mina fossingar inte passar till ett enda par skor.

På senare tid har jag blivit bra på att äta. gröt varje morgon, och pepparkakor varje eftermiddag. Och risifrutti i skolan :D


Det är lättast att säga nej! Därför gör jag detills vidare..

De blev en paus i skrivandet. Världens roligaste låt kom på! hahq, jag har ingen aning om vad deh  heter eller vem som spelar. för de e iaf ingen som sjunger. Körde den berömda emma dansen. Och hjag är helt anfådd. De är tur att ingen ser oss... :P haha men fy va grymt kul vi har! hEHE, AJ MIN MAGE... AAAOOOOCH. kan inte ens kontrollera nbokstäverna längre.. haha.. aaaaj..... shobidoooaaa... hahaha.. ååå sån här har ja itne vart på långe.. haha, men fy. Sluta läs. ja svamlar. de här har samma effekt som saltvatten! moahaha.. aaaaj! Från och med nu är detta min favorit låt.. hehe.. men fy va jobbigt detta blev nu då. Lalala, kalal, ooooaa, iaiaia, dobidoo... fuiiiifui! Men va härligt att de blev så här. haha, va på väg in på de seriösa spåret. haha. mnen nu försvann de totalt. Tur de! haha... jag älskar de här mer. Ohoo, nu dansar emma för mej.. fuiiiit! ja, emma dansen kan tolkas olika! :P
Okej, av den här låten får man ryck! haha.. ooo, de kliar i hela kroppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback