Jag hade varit rik

Jag hade kunnat vara två och femtio kronor rikare...
men erbjudandet tilltalade mej inte


De va en väldans kul lab. Fysiklab?! förstår någon innebörden. Nej, jag tror inte det. ETt under har skett. Jadu Monkan, vilket material stålcylindern är av... :P


Om 5 minuter är vetekudden klar. Då kanske man kan få upp värmen. Brrr






Att en ficklampa kan lysa upp hela våran väg är konstigt tycker jag. Ioch för sig bär man den sej med  sej.




One more time.
Again.
Again.
Push your feet
Again
Plié
piruett
Again
From the top
Again
One and two
five six, five six seven
Again
From the top
Push ups
Again

Again


Jag har dansat sönder mina fötter




Och så är det, godheten är som freden.
Folk lär sej vad fred betyder. DOm vet vad de är.
Men dom evt inte innebörden av det.
Vet inte hur det känns.
Godheten är samma ibland, tror jag.
Folk lär sej vad godheten betyder.
Vad den innebär.
Men inte så många har känt av den.
Inte många som inte strävar efter Honom.






Huset skakar. Av riven ost


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback