Nytt fönster

Att börja p´å ny kula, ja så heter de ju.
Att börja i ett nytt fönster.
De heter de inte, men ja kanske bör införa något sånt?

Jag och Ulrika mådde inte bra idag. Vi tyckte synd om varandra. För vi led av samma krämpor. Aj.


Att springa ifrån regnet. Jag tror fortfarande på det. Undrar om de finns nån ekvation...



Det slog mej, att jag är fruktansvärt dålig på att skriva.
De är bara för att ja fått Hasse på fall som ja kan få bra betyg.
Ja, misstolka mej nu inte.



Det finns dom dagar då det seriösa hittas i det oseriösa. Som idag. Som idag.




Om det inte fanns någon ondhet hade det inte funnits någon godhet. Det hade inte funnits något som var mer gott, än det vanliga goda. För då hade det mindre goda varit ont, om man jämför med det goda.  Ibland kan man komma på sånna saker. Fast inte jag, nej inte jag.


När man dansar modernt. Ja, sådär, uttryck. Men jag är inte så bra på att sitta på golvet och ställa sej upp i en hjulning. Eller att göra en kullerbytta på ena axeln utan att nudda golvet. Och jag är inte så bra på att sitta i split..

Kommentarer
Postat av: frida

tack för att jag fick bli förtroligt involverad i era krämpor idag, det stärkte min sakdeglädej att mjina precis gått över;) haha

2006-11-13 @ 22:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback