Är det din önskan?


Varför måste allt vara så djupt?
Varför kan man inte få leva på glädjen?




Saken är att jag är konfundersam. Eller, ja sådär.. jag vet inte!

Minns du den gången? Gör du de? Förtränger du alla dina misstag, men vägrar glömma mina? Jag ska bara le och vara glad mot dej, men du får vara thurig, och påminna mej om alla fel och bristeer. Jag bryr mej inte om att ta upp gammalt, men de gör inte du Du älskar att ta upp allt som kan vändas till det negativa! Jag orkar inte mer. Mitt liv är verkligen som en dimma... Bara här n kort stund, och sedan kommer de glömmas av...

Jag står där jag står. Jag är där jag är. Jag är som jag är. Lite justeringar här och där, och jag blir än bättre version. En hel omvandling i din hjärna gör mej perfekt. Allt ska tillfalla dej, är det de du önskar? Är det det du önskar?



125621-1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback