Helt rätt, fast tvärt om...

Fy vad alla har blivit bra på bugg nu. Killarna dansar som aldrig förr.. :P
Och när man kommer hem luktar man alltid dej.. :P haha... fast de luktar ju iof gott.. :P

Det är precis som det ska vara. Fast tvärtom. Jag vet inte hur jag ska göra. Så rådvill. Det är fel. Det känns fel. Fast ändå rätt. Rätt mot dej, och fel mot dej.  Dej, bry dej inte om det. läs ni. men jag vet inte hur jag ska göra.. Strunt också. Rent ut sagt... strunt också. Det är kanske mest nån annan som vill. Men inte jag. hur vet man vad man ska göra?


125621-4



DU är Centrum





Det är så. Jag vill inte prata om det. Bara med.. emma kanske. eller kära johanna. Men det är så. Jag är som jag är! JAG AVSKYR ATT VARA BEROENDE  jag är inte beroende. jag är kanske för självständig. därför funkar de inte. Så låt mej vara, snälla...

Ska sitta i mörkret och bara fundera. Sjunka in i tystnaden..,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback