Efter regn...

Nu sitter jag här, på grund av en enda orsak. Raphael kommer idag. Närmanre bestämt klockan tolv. Ja, då landar planet. De är ju sjukt, ett helt år sedan vi träffades och nu så kommer han.. Jo jag tackar. Det ska bli mycket spännande. Man kan undra om de blir lika bra här som i Frankrike.. Hm, tja, man vet ju aldrig. Och denna gången ska jag prata om Johanna och Nicolas, precis som alla pratade om mej och Raph förra året. Mwoahaha!

Okej, men jag börjar göra mej iordning iallafall. Håret är tvättat, och frukosten är uppäten. På tal om att tvätta håret. Jag har kommit på att det värsta jag vet är när man fryser, och de droppar ner kallt vatten från håret på ryggen. Brrr... Jag är tyvärr drabbad nu!






Oooch, besöket hos Sandra var skoj. Behöver jag säga att vi åter igen hade för mycket att äta?! Alltid alltid allit.d Vi ska alltid överdimensionera allt. Menmen, bättre med för mycke än för lite. :P Och blondinerna (ja, alltså blond grape (läs grejp eller gräp)) har blivit ett stående skämt. Redan klockan 12 slutade vi kolla filmerna. De blev bara två, Stolthet och Fördom och From Hell. (ja, vid de 'ckliga satt vi och kramade om varnadra. hihi) Vid hav ett kom vi på att Frida fyllde år, så tre sms skickades till henne...

Näe, vad oväsentliga saker... Jag har kommit på att min blogg för tillfället bara är ett tidsfördriv, inget utrymme för tankar. Jag tror att de kommer ändras snart. Men jag har haft så rövigt mycket att göra så jag inte ens haft tid att tänka...
...Men efter regn kommer solsken...






Oooo vad nervös jag är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback