Bulor i huvudet

Och så blir de till att köpa träningskort. Lika bra att börja tänka på sommaren nu. :P haha.


Men det slog mej.
Efter att du sa de till mej,
Att de stämmer.
Kära du.

(okej. de e många saker som slår mej. Ja borde ha bulor i huvudet nu.)


Visste du att jag i genomsnitt äter 20 kg bananer varje  år?
Du med.




Näe. Nu är jag arg. Väldigt arg. Fast jag ser positivt på saken.



Jag vill åka till Paris.
För jag är ditbjuden.


Undra hur mycket en tjej gråter i liter om man jämför med en kille.
Jag är glad att jag är tjej.








Här stod en sak som jag tog bort. För att du ska få komma på det själv. För att du ska inse det själv. Fast du gör det nog inte förrän det är för sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback