Överdimension.

125621-36


Ja, alltså jag förstår itne hur vi lyckas. VArför ska vi alltid lycka överdimensionera allt?! Vi var tre personer. Hade mat så de räckte för tio personer, en salladsskål för ett helt kungligt hov, rosa chokladmousse så de räckte till katten,  ett fruktfat som hette duga. ochsi sådär 2 kilo godis. Det värsta är kanske att vi, tre personer, fick i oss allt. Ja, men de kändes bra. Haha.

Och livet är allt bra kknstigt. verkligen. Men vad ska man göra när det inte blir som man vill?! gah, de är svårt. Men det är då man försöker förbättra sej själv.

Ska iväg med farmor på onsdag med. Kulkul! Och jag och emma slutar på gymmet där. :P tihi, kanske en och annan spabehandling med.. :P äh, de va för dyyyyrt...

I en i två i tre. Saknar det.


Tiden tickar.
Om man skulel förklara tid för nån, hur skulle man göra de då?

 Om man släpper lös en kompassnål  borde den ju faktiskt flyga iväg.



Va för övrigt på kungsfors idag. Nya friskis och svettis. Gick dit elva, var hemma tre. Och de va inte meningen. :P men kul va de, speciellt skakmaskinen med hanna. Haha, riktigt snyggt.
Nej, emnd e känns som om de här träningscentumet kommer bli mitt andra hem. Eller kanske inte. Men en trivsam plats iallafall. Nej, nu blir de kanske ett till jympapass för min del. Öö, ja de blir de nog.

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback