Banaaaan

Mitt rum är alldeles rosa!


Jag har kommit på varför jag gillar bananer, och svaret är kort:
dom är så grymt snygga!
Bara det att bananen inte är rund som dom flesta andra frukterna. Bara det att den är gul (hallå?)! Ja, först kan den se lite fläckig ut, men supergul. Sen öppnar man den, och en helt fläckfri (nåja) guldgul banan kommer fram. Dessutom är bananen alldeles glittrig om man håller den mot solen. Dessutom är den något så oväntat som en klyftfrukt. Vad den kan lura oss med sitt snygga, moderna utseende.
Vive la banan!




(vad heter banan på franska?)






Jag är lycklig! En gång lycklig, alltid kyckling. eller öööö... varför snurrar jag alltid in mej?

Kommentarer
Postat av: a

Rosa, det är ju du...

2007-01-20 @ 20:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback