Hoppas, hoppas inte. eller

Ibland är väl allt bra konstigt? Eller är det inte det.
När jag vill en sak, men samtidigt en annan. När man kommer på att "jaha, så här vill jag ha det". Men då är det alldeles ofta för sent. Och det är det nu tror jag.  Eller, man kan ju hoppas att det inte är det.

Ett tag gick allt som på räls.
Nu är allt överkört av ett tåg.



Okej, hoppas inte bussen hinner gå innan vi hinner ut med oboyen från pressbyrån.
Okej, de va spårvagnen.


125621-25



Ett två tre, på det fjärde ska det ske.
Basket är helt enkelt inte min sport. Haha, det är bara att inse. Men man får springa iallafall :P



Säg mjau, till livet. Det är inte jämt så riktigt lätt. Det finns glada laxar..?!

Kommentarer
Postat av: Sjungande Get

Heyyyyy ! Wonderful ! I odnt understand anything ! but nevermind, the pic is great :p:p:p !!!!
Lang lev helig banan !

2007-01-27 @ 19:54:55
Postat av: Fortfarande Sjungande Get

To the best and nicest girl of all the Swedish universe : you are so niiice I would be nothing without you, and yes ! lang lev heligar bananen ( jag hoppas I wrote it the good spelling !! ) Well, you the best ! You really have to come to my house which is 25min from paris ;p:p:p:p:p !!! and teach Polka, and dance and go the gym all the time :) ! Long live Swedish girls, long live Amanda, the nicest Gummankian :) ! ByyyeXXXXXX !

2007-01-27 @ 20:54:10
Postat av: Philippe

woow , is it realy U on that photo? you are so BEAUTIFUL !! i understand why Remi wants to keep you ;) Hope to know you more , because you R also a good person ;)

2007-01-27 @ 22:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback