Knytalfons

125621-22


Livet går alltid vidare. Det är härligt att veta tycker jag.




Och snö gör mej på gott humör.
Snö gör mig varm.
Det får låta hur konstigt som helst,
men ja blir varm hela jag,
för jag har så mycket roligt att knyta till snön.


Åh, på tal om att knyta. Jag saknar då Isak lekte knytalfons... Det va tider det!


Och jag vill ut och gå. I snön. Det kanske jag ska ta coh göra med. För idag är en dag då snön glittrar som bananer i solljuset. Och det är minsann vackert!
Vad mycket vackert det finns...


På bättre humör än länge! Jag ska ta och vara sjuk oftare.. :P Inte förrän nu har man tid och stanna upp och glädja sej...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dej, min lilla loppa. Kom hit ett tag. vettja

2007-01-23 @ 16:37:41
Postat av: Sjungande Get

To the best and nicest girl of all the Swedish universe : you are so niiice I would be nothing without you, and yes ! lang lev heligar bananen ( jag hoppas I wrote it the good spelling !! ) Well, you the best ! You really have to come to my house which is 25min from paris ;p:p:p:p:p !!! and teach Polka, and dance and go the gym all the time :) ! Long live Swedish girls, long live Amanda, the nicest Gummankian :) ! ByyyeXXXXXX !

2007-01-27 @ 20:40:59
Postat av: Sjungande Get

Aaaaaah what to say anymore ? :p:p:p Dunno, some poetry ? okay. Amanda so nice and pretty, you have to come into my city, to eat every kind of thing that's cheesy, and enjoy it you will see. Good isnt it ? no ? :'(, lol I 'll think of a better one later :p. You deserve it :d.

2007-01-27 @ 22:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback