En halv Göteborgare

Jag har blivit en halv Göteborgare tror jag. För det är där jag har befunnit mej vareviga dag typ, sedan två veckor tillbaka. Men ojoj vad kul det har varit. Träningen länade sej till slut, med att vi fick springa ut på planen med 45000 människor som bara ropade.
Och eden, ja den var lika uppfyllande som vanligt. Men ett sånt jubel har jag aldrig hört tidigare.. Jag hörde inte ens mej själv..

Och vad skulle man göra utan Hanna?! Där gick vi, till nordstan, till heden, till scandinavium, till ullevi, tillbaka till heden. Fram och tillbaka vandrade vi under en strålande sol. Shortsen åkte på, och t-shirten av. SÅ satt vi i gräset, kollade fotbollsmatcher och lag. Underbart helt enkelt! Och jag citerar Hanna "Ja oj säger jag bara. Det är inte klokt vad desperata killar blir när de ser två svenska blonda tjejer. Haha!" (honeyboney.blogg.se)

Gothiaveckan börjar ju ändå dra sej mot sitt slut.. Idag blir de till att vara hemma, eftersom min mor vill att jag ska vara hemma lite på sommarlovet.. För ja, jag har ju typ bara sovit hemma den senaste tiden. Menmen, vad gör man inte för att få lite sommarkänslor och äventyr?! (A) moahaha.



För övrigt har jag totalförstört mina ben. Kan bero på att man inte har suttit så mycke på senaste tiden. Eftersom fötterna brändes upp av kokheta löparbanor på ullevi, och skoskav trängde sej på, mår inte fossingarna bra. Höterna gör ont efter all dans, och låren har jag träningsvärk i. Högra vaden drabbades av kramp, så jag kan meddela att jag har en aaaning svårt att gå...

Kommentarer
Postat av: k

amanda...
vi måste ses.
jag är hemma

2007-07-19 @ 13:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback