Allt löser sig i France

Oj vad tiden gar fort här i france.. snart börjar trippen lida mot sitt slut och jag maste säga att det är väldans trakigt...

Sedan sist har det hänt en massa saker... I förrgar var vi en tripp hos nagon jag inte minns namnet pa, och badade i en pool. Dock kan jag tillkännage att det var kallare än hedgärdessjön;;; :P Efter de akte vi in till Lyon och vi sov över i Benjamins lägenhet.. Och pa morgonen blev de en shoppingtur som heter duga.. pa väldans kort tid brände jag för mycket pengar, men vad gör man inte.. hehe. Och jag maste även säga att jag inte trodde att skandinaviskt utseende var sa framgangsrikt som de faktiskt är.. Efter en tripp mitt i staden där en kille för full hals ropar "elle est belle, elle est belle, elle est belle" sprang vi snabbt vidare eftersom detta inte var ett normalt beteende.. hehe.
När kvällen började närma sig, akte vi till den andre brodern, ¨där de va nagon slags fest. Även där blev alla lite mer... ÖÖÖ, pa sa att säga när dom fick reda pa att jag var svensk :p Men kvällen blev bra, och när klockan var halv 8 pa morgonen släckte jag lampan för att sova i den tidiga lorgonsolen...

Dagen idag bjuder inte pa mycket. Den andre Raphael är h¨r, sa vi umgas, men annars är det lugnt. Ikv¨ll blir de dock ater iväg till nan kompis kompis kompis eller nagot, hehe. Allt l¨ser sej h¨r i Frankrike :)    (till och med i mättet sockervatten...)

Bisous

Kommentarer
Postat av: jj

fj

2007-06-25 @ 12:18:56
Postat av: per

http://www.thegooddrugsguide.com/cannabis/index.htm
Jouisse la France!

2007-06-25 @ 20:57:10
Postat av: sofie...

jag igen ;) verkar vara en massa partande där nere, hehe... men varför alla är så på dig förstår vi ju alla, du som är så underbar ;)
take care, my lady!
à bientôt!

2007-06-25 @ 21:23:22
Postat av: Greg et Zigs

Salut olga,t'etais chaude,on espere que tu reviendra tres vite !
puss...y
SWEDEN

2007-06-26 @ 01:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback