Do not walk outside this area

Snart... Väldigt snart befinner jag mej åter igen I frankrike.. Ett år sedan jag var där sist, men nu så, nu så ska jag tillbaka,, Och allt verkade så underbart bra igår, skjutsen från flygplatsen var ordnad och allt. Dock fick jag precis ett mail om att min skjuts inte kan infinna sej på flygplatsen när jag kommer... :P Detta betyder att jag ska ta bussentill Lyon, och där ska (förhoppningsvis) jag få skjuts hem. Jag intalar mej själv att jag inte KAN komma bort där, men man vet ju aldrig. Jag hoppas jag hittar nån trevlig Lyonbo, som också ska till Lyon och hjälpa mej.. Käre gode Gud, hitta en Lyonbo åt mej. :P

image108

Så här satt vi på hemvägen från France förra året.. men jag måste säga att jag undrar vad dom tänkte på när dom skrev texten på flygplansvingen...
"Do not walk outside this area"


Och en cykeltur till Örby förgyllde också dagen. :P Ett dopp i det blå, som faktiskt (efter en stund) inte var så kallt som väntat.
Och jag måste meddela att cykelbanan bakom stora vägen är fantastisk.. :P För de är ny asfalt och massa lummiga träd och sånt. Det enda dumma är dom nylagda leriga tomterna som finns på höger eller vänsterbsida, beroende från vilket håll man kommer.. :P






Jag måste bara säga att det är väldans fritt att hälsa till mej här på bloggen under tiden jag är i Frankrike, eftersom jag som vanligt kommer längta hem i massor. Inte efter Sverige dirket, men efter alla underbara som bor här.. :P

Kommentarer
Postat av: K

Så underbart att åka till France ^^ Jag undrar va det är för lurt de har på gång den 27:e... Vi får väl se ! Ha det jätte bra nu ! Vi ses snart ;)

Postat av: Christopher

Ha så kul i Frankrike!

2007-06-20 @ 12:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback