Farmors köttbullar

Käre Frans, sant här är jag inte van vid.. Jag, som inte är en nattmänniska har inte lagt mig före klockan 1 en enda dag, och dessutom inte gatt  upp senare än klockan 10... Det later kanske inte sa farligt, men med tanke pa att jag vid nagot tillfälle kom hem klockan 7, var det faktiskt ganska segt och tröttsamt..

Sedan sist har det hänt en massa. Men i och med all trötthet (tro inget annat) sa börjar man fa linnesluckor.. oj vad fel de lät§ Eller, faktum är helt enkelt att det händer sa mycket att de e svart att hinna skriva ner allt. Kul har vi iallafall, och jag angrar minsann inte att jag akte, inte för fem öre..

Meeeen, det finns dock ett par saker jag saknar fran Sverige,  och här kommer ett urval...
Johanna, Sandra; Fiah...
Farmors köttbullar
Potatis
Marabou choklad
RIKTIG mat
Kranvatten
Min säng
Midsommarmat
Duschen hemma


Tja, det finns helt enkelt en massa saker.
Men faktum är att vi nu ska till nagon bar för att spela lite babyfoot, precis som igarkväll efter bion.. So long


Puss

Kommentarer
Postat av: frida

åå vad kul du måste ha!! värsta partypinglan!!;)

Postat av: Sofie

nämen ååh.. hehe.. saknar dig en massa ja också!!! önskar jag hade vart med.. verkar vara party all the time.. hehe... kommer kräva en liten utläggning när du kommer hem :P
ha de bäst!! parta på...
saknar dig!!!!!

2007-06-27 @ 17:37:16
Postat av: Emma

va??? saknar du inte MEJ????!! fy. nu är du skyldig mej minst en diormascara från den franska rean. hehe.

2007-06-27 @ 21:15:56
Postat av: Anonym

saknas också på listan...

2007-06-27 @ 22:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback