Het Wiskyröst

Det är som om jag på senaste tiden har glömt av min stackars blogg.. Och tyvärrär det inte bara som det verkar... Faktum är att det har vart så mycket att göra att jag inte hunnit med nåt annat.. Nej, allt bärjade förra fredagen...

Det bar av ut i skogen med Sandra och Johanna... Dansa, dansa och dansa... Ja minsann, trött kan jag meddela att jag var. Sängen väntade och klockan halv fyra så sov jag ganska bra..
Lördagenm efter var jag hos Sara på hennes 18årsdagsfest.. Japp, även där blev de sent eftersom jag och fiah gick med josefin och rickard ner till byn. Jo, dom skulle åka buss... 2 var jag i säng, och oj vad härligt de va.
Även söndagen blev hektisk eftersom vi dagen efter skulle till Kinnekulle.. Käre värld, hur mycket ska man orka? Packa var det och sängen väntade 2....
Och kinnekulle var underbart.. :LP ja, om man pratar om klassen iallafall. Vi satt uppe på campingen tills värden kom och sa till oss.. då va de sängdags... Ja, och jag undrar hur dom mådde efter allt "vatten"!!! Vid tolv hörde vi hur dom sjöng för christoffer, och vi kunde inte va sämre. Därför gick vi med våra pyjamasar och täcken in och grattade honom... tss, de måste ha vart en syn som hette duga.. Vid sisådär 1tiden kom vi i säng..
Dagen efter förflöt och snabbt som attsingen beslöts det att vi skulle åka till Sätila på helgen..

Var det då så konstigt att jag vaknade utan röst dagen efter? Nej, de var en tuff vecka. Och faktum är att rösetn inte har kommit tillbaka än. Men som Johan uttryckte det, får jag leva med min "heta wiskyröst". (dock är jag tveksam till om det är positivt)


Och kvällen idag förflöts hos Ulrika... Bakade gjorde vi, pratade och badade. Fick även reda på massa saker man faktiskt inte vill ha reda på. Och jag kan meddela att de e svårt att radera ur minnet. Men nu förklaras iallafall vissa kommentarer, som tidigare var obegripliga att förstå.

Ja, händelserna under de senaste veckorna sammafattades kort här ovan. Dels för att jag faktiskt inte orkar skriva mer, och dels för att alla detaljer som händer i livet inte bör avslöjas.. Menmen, de kommer mera damdamdamdam.. Ja...

Dessutom färskade vi upp gamla minnen idag hos Ulrika, om gamla kommentarer. Man borde skriva upp allt, man glömmer så lätt...



Ondska handlar om att framhäva sig själv.
Att kompensera något annat man saknar.
Man spelar på skräck, och urtsätter andra för ondska.
Andra som kan hota ens maktposition.
Han var den som passade perfekt in.
Perfekt in på punkten hotet.




Oj, vilket intetsägande inlägg, utan varse sig röd tråd eller bilder. Kan bero på att jag är på den bildlösa datorn så att säga.
Men uppdateringar kommer inom en snar framtid.. (jaja... allt är relativt..)


Imorn blir de iallafall skola igen och sista grejsen innan avslutningen. Tack och lov..




Ulrika - Johanna - Sandra - Amanda
Egentligen så olika vi kan blir? Öh, eller?

Kommentarer
Postat av: ulle

Olika, olika, men lika som bär...
Tack att ni finns. och tack för i trosdags..
omväxlande men intressant

2007-06-16 @ 10:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback