Din önskan är min lag

Jaja, Kikkis/Kristinas,Kickis (Hur sköven ska man stava de?) önskan är min lag.

Tio första
Första bästa kompis: Om man bortser från Elefanten, skulle jag väl säga Sofie

Första bil: Ja, vi hade ju faktiskt en trampebil, en röd sådan. Men jag vet inte om de räknas. I annat fall är de grisbilen som skapades på tekniken!

Första kärlek: Första kärlek.. Definition, tack

Första husdjur: Hm, ja, de va väl Putte. En liten fågel som inte va så näll. Eller, den lämnade spår på folks axlar (ja, ni fattar va?), och vägrade att smita in i buren igen. Den ville vara kvar och flyga i vardagsrummet..

Första semester: Mitt minne är bra men kort

Första jobb: De måste ha vart den förbenade direktreklamen.. Nejnej! de va ju säljande av GT...

Första köpta skiva: Skulle anta att de va typ.. Ljuva 60tal elelr nåt. :P

Första riktiga kärlek: Varför ska den här frågan va med?

Första piercing: Jag trorinte de räknas med hål i öronen. Därför överäger ja att ta bort denna fråga..

Första konsert: Se föregående svar

Nio senaste:
Senaste alkoholdrycken: Höm.. Jadu, frågan är.

Senaste bilfärd: Som sagt minnet är bra men kort

Senaste filmen du såg: Måste vara bakom häcken.. :P

Senaste ringda telefonsamtal: Hanna, för att dubbelkolla om 1: hon hade träningsverk  2:vilket steg som kom efter arabesquen

Senaste bubbelbadet: Räknas inte vanligt badkar, som har bubblor i då..?!

senaste spelade cd: Va heter den.. åå.. Gamla franska låta från, jag-vet-inte-när

Senaste kyss: Shhhhh...

Senaste gången du grät: Om. Om man räknar tårar som komemr av blåsten när man cyklar, va de igår

Senaste måltiden: Frukost. Macka och te!

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: Öö, dejtat. De skulle jag inte säga

Blivit kär vid första ögonkastet: Nej, absolut inte

Fastnat med blicken i någons urringning?: Haha, nej inte direkt. Tror att denna fråga egentligen är mer tillägnad en kille, eftersom de e mer främmande för dom. :P

Fått ditt hjärta krossat: Ja, och nej. Eller, på vis då?

Sagt att du älskar någon utan att mena det: Med ironi, japp. Utan.. ööö. neee..

Haft ett one night stand: Jajemen, varje kväll!

Busringt till någon: SKulle någon så hederlig som jag göra de? (A)

Sex saker du gjort idag:
1. Ätit frukost
2. Tvättat håret
3. Använt Colgate
4. Tagit på mej mina underbara myskläder
5. Drömt
6. Och funderat på livet

Fyra personer du kan berätta allt för:
Allt för. Kan man verkligen de? Hm, jaja. Bara för att svara på frågan blir de väl Johanna, Sofie, Ulrika och Karin

Tre val:
Blått eller rött? Om man blandar dom blir de ju lila, så båda :D
Sommar eller vinter? De va en dum fråga
Choklad eller chips? De va också en dum fråga, med ett självklart svar. CHoklad

Två saker att göra innan du dör:
1. Okej, jag ska stoppa mitt chokladberoende
2. Skaffa hus i varberg

En sak du ångrar:
Att jag lät mamma slänga Elefanten! Buhuuuu

Fyra personer som du vill ska göra samma blogginlägg:
Fyra personer. Tja, de hade väl vart trevligt om.. öö.. typ.. många gjorde de. :P


Kommentarer
Postat av: Kicki

Öhm, kicki...christina med c...så ska det vara haha. hmm, skitkul att du gjorde det!!
hmm, vet du? arabesk (om man stavar det så) så är det typ en sorts valvbåge som typ muslimerna tog till europa =P Tror inte att det var en sån som du gjorde =P
kraaam

Postat av: k

ahahahahaaaa.
amanda...
du kommer leva i en evighet om du ska vänta tills du inte äter choklad!
grattis!
får jag dela den med dig?

2007-03-11 @ 14:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback