Jag har blivit rik

Jag har blivit en erfarenhet rikare. Inte bara jag förresten. :P Jag ahr pratat intressant frånvaro med läraren. "Jaha, Amanda. DU har varit borta 3 engelskalektioner av 14...Vad har du att säga?" Öhh, 3?"
Okej, jag var inte värst. "hur förklarar du att du är borta måndgara onsdoagar och fredagar?" "tja... de är väl då jag inte mår bra..."  Menmen, allt kan faktiskt tolkas som erfarenheter av alla dess slag. Om annat blev jag iallafall kändis, eftersom alla i klassen stod och tog kort på mej med flera utanför.. hehe. Kanske för att vi annars alltid är så skötsamma?! (A)



Jag har nog förstört mina fötter tror jag. För dom är inte sej lika. Och har inte varit de på dom senaste två åren förresten. Aj då. Och ajg har träningsväääärk. Nu liksom! När man har tränat lände. De va den där Romans fel. Undrar om man stavar de så.

Jag är ganska sugen på att ta fram symaskinen och sy nåt. Enda problemet är kanske att jag inte vet vad jag ska sy. För övrigt, tänk att få 25000 till en shoppingrunda i London. De hade faktiskt vart gsnaka kul. Problemet är kanske att, ja, pengarna hade tagit slut fort.




Och jag hejar på The Ark. Inte bara för att låten va bra, utan för att Ola hade så grymt snygga kläder. Ja, ni får säga vad ni vill, men jag älskar hans byxor!




KU, eller Johanna?
KU, eller Johanna?
KU, eller Johanna?
Johanna!
Det är ingen KUdag för mej idag.



Det står en gubbe och flinar åt mej. "You have mail, sir!" Thank you...


I said burn, i'ts hot in here.
Oj, vad bara vi är på att komma ihåg texter.
Det skulle snarare vara
I said brrr, its cold in here.




Åter dans igen. Grymt kul. Men ganska så jobbigt. Mycket så jobbigt. Jag har bränt upp fötterna. Aouch!



Jochanna! Kåmerr do?
Jaaa, ja kåmerr, vanta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback