Ljuuuuus


...eller stavar man det jus? :P


image40

Som när man vänder sej bort, och går bort mot ljuset. DÅ syns skuggan


Igår var jag iväg. Det var ganska så kuligt. :) Vi blev smått beroende av Akon, på grund av vår cd vi lyssnade på innan vi gick. Haha, men vad gör man inte för att få lyssna på bra musik?!



Det är faktiskt bra konstigt. Det är alltid på väg hem från saker och ting när saker slår mej. Som idag, när ja gick hem från kantorn. Då givk jag där, i skogen. Önskade att jag hade med mej kameran. För livet fick en helt annan dimension i de ögonblicket. Okej, jag lägger ner.




Stjärnor i skyn.
Det är som om det hördes ett silverspel.
Man borde se på dom,
stjärnorna.
Man borde vara två




Oj. så många missförstånd har de inte blivit på länge, Johanna :P




Jaha, men det spelar väl ingen roll?
Eh, eller gör de?



Dont worry, be happy!





Förstår du hur mycket vi är villiga att ge?
Jag tror inte de, men de är mer än du någonsin anar.
VILL du verkligen?
För du sänker oss!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback