Your Simbaaa

Sedan funderade jag lite mer på det.
Och faktum är att de du gör, gör du för att du VILL det
För jag vet mer än du tror....


Dagens dag var en ganska konstig dag. För på något sätt blir min och Sandras humor bara värre och värre. Fast, nu brjar till och med Johanna smple åt våra skämt.. Behöver jag säga mer än... SIMBA



Vi kom inte så långt när vi funderade.
Det enda var väl egentligen att
BF är Barn utan Framtid och
NV är Nördarnas Värld..
Typ.












Jag tror att jag råkat planera lite för mycket i helgen. Shiiiiiit
      Fredaaag
   - Göra dans
   - KU
      Lördag
   -
Gå igenom dans
   - Träffa Ulrika, Rickard och Andreas
   - Åka in till göteborg och träna i tre timmar avec Roman
   - Åka till Örby och va med på Dagen
     Söndag
   - Träffa se-personer-ovan
   - Kyrkan
   - PLUGGHELG

Ursäkta mej, men vad tänker jag med? Saken är den att på lördagen har jag lyckats boka in tre saker SAMTIDIGT! Försök med de du...


















Seriöst, hur svårt kan det vara att bara sluta tänka på skolan?
Kanske lika svårt som... att få plats med en stjärna i ett öga

Jag är ledsen för er skull. Ni som använder raggningsrepliken
"Vem tog ner stjärnorna och la dom i dina ögon?"
Jag spräckte visst hål på den.

(Enligt teorin skulle en stjärna aldrig få plats i ditt öga. Dessutom kan egentligen inte en stjärna falla elelr tas ner på jorden, då den egentligen bara går igenom olika faser, tills den dör då väteförrådet börjar ta slut och det inte längre råder isostasi. En explosion inåt sker, och den har nu blivit en vit dvärg. Stjärnfall, som vi egentligen bara kallar dom, och som inte ens kan inträffa, är meteorer inne i vår atmosfär, som eventuellt blir meteoriter. Eller.. ja. Därför är de omöjligt för en stjärna att placeras i ditt eller mitt öga.)





















image51

Ja, kära nån. Man kanske bara skulle bege sej bort för ett tag. Typ, flyga. För de e härligt tycker jag. Är inte halva nöjet med en resa flygresan, och alla dötid på flygplatsen?! underbaart.



(varje gång jag skriver underbaart tänker jag på peneplan)














To Johanna with love
From your Simba


Kör i vind Johanna

















Däät stinkäa
Snaaaart kommer dom.
Ååå, så nervöst.


(men de e lätt för Johanna. Sätt honom på en äng, lägg ut lite havre, och gå sen själv och lägg dej..)


Kommentarer
Postat av: Kicki

Och om man ens skulel titta på en stjärna riktigt nära så skulle man nog komma fram till att den var en förudmjukelse att säga till någon att dom har ögon som stjärnor. by the way, jag tro att du får riktigt lågt på manlighetstestet, jag menar, jag är ju manligare än vad du är. kraam

Postat av: Sjungande Get

Hmmm... I dont understand any word ! :'(:'(:'(:'( could you translate ? it looks interesting of course :p ! Lang lev Sverige my country !

2007-03-23 @ 22:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback