En chokladhatande man sökes

Det är så knasigt alltihop.
Livet tar sånna vändningar.



Tänk om man bara skulle vara en del av ingenting... Vad spelar då för roll? Finns de då någon moral kvar? Varför ska man då bry sej om rätt och fel? Varför ska man bry sej över huvud taget.
Men varför gör man de ändå? Varför vill man betyda något?

Tänk om man hade vart.. en kossa. Att bara äta och sova. Vilket lätt liv.
Tänk om man hade vart.. en människa. Att göra sina val själv, och känna sej betydande. Vilket lätt liv.
Oj, varför låter alltid allting så lätt på pappret då? Usch... Inte konstigt att man blir förvirrad.



Alltihop.
en dag säger jag till mej själv att det inte är det jag vill.
en annan dag (idag) säger jag till mej själv att det är vad jag verkligen vill.
Shit.
Hur ska jag då göra?




Varför blir chokladen en flykt i tillvaron?
Åh, vad jag önskar att jag kunde dra ner... :P
Innan jag dör, ska mitt chokladberoende slutat.
Fast jag undrar hur.
Jag behöver en man som hatar tjejer som äter choklad.
Eller tja.. de kanske inte behöver vara så drastiskt.






Chokladhatande man sökes
Hej, jag heter Amanda och är 17 år.
Jag bor på ett litet ställe i ett litet hus.
Jag säker dig, chokladhatande man.
Är du rökfri och chokladhatande och
söker en tjej för stabilt förhållande
är jag den rätta för dig.
Jag behöver DIN hjälp med mitt
chokladberoende, och tror att vi kan
få ett långt liv tillsammans.
(utan choklad)

Nej, vad hemskt.
Som sagt, de kanske inte
behöver vara så drastiskt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback