Klänningar till ära





Dagen till ära.
Sommaren till ära.

Att utöka garderoben.
Johanna, våra pappor är likadana.
Tänk på ekonomin.
Det gör jag också.

Så därför har jag börjat sy mina kläder!
(nåja)







Och nu. Mellan 14 juni och 14 juli.
Då så!
Det ska bli helt wunderbart.
Åh de va längesen, wunderbart.


En kort skoldag.
Och massa längtan.
Men de löste sej.
Ganska så bra faktiskt.
Fast jag har vandrat runt omedveten.
Om allt.
Och det är på grund av förrgårdagen.
Heter de så?

Jaja, livet vandrar.








Snart så bär det för övrigt av till visko. Och jag ska förhoppningsvis hitta några par skor. Ja, för jag kan tala om att de minsann var ÅR SEDAN jag handlade ett par skor sist. Och det kan mentalt jobbigt. Joho, de kan du hoppa upp och sätta dej på. Skor, ja, det är nog halva jag. Jaja, jag kanske föredrar farmors gamla skor. Inte för att jag har dom ute. Nej, för form färg och allt stämmer inte överens med dagen. Men det är just sånna man ser på filmer. I alla färger och former, ganska så kuuul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback