Valbooorg

Det var meningen att vi skulle vara hemma igår.
Men efter ett (stort) antal telefonsamtal fram och tillbaka, slutade det med att jag och Johanna ändå begav oss till Varberg. Efter prat emd Andreas om skjuts hem och allt, löste de sej.

Och på tåget var dom, alla våra klasskamrater. Nåja, alla var att ta i. :P men den festande hälften så att säga, och de va trevligt. Mot (kebabrulle på) Campino och där åt vi pizza. En pizza delades av mej Johanna och Per, och jag kan meddela att de räckte gott och väl.

Ja, och där vandrade vi, mot brasan, från brasan.
De va ganska så trevligt, ja, minsann. Fast dock väldans kallt. Menmen, vad gör man inte?!

Hemfärden var trång.
Andreas fram, Och Johanna, Sofie, Per och Rickard satt i botten av baksätet. Jag låg på, och kände mej helt och fullt som en strandad val. Tsss.. Jaja, hem kom vi. Och jag antar att dom andra i klassen kom hem med!




Okej, ett nytt mail från Raph. Min lille Raph. :P Nu bär det aaaaaav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback