Luciaövning och öppen helg!

125621-266

125621-265125621-264



125621-263125621-262



125621-261125621-260



125621-259



Och träningen inför Lucia i kyrkorna har börjat. Det är så att man RIKTIGT längtar tillbaka till förra året. Det kunde nog inte ha blivit en roligare tid,; Emma, Emma, Sara, Karoline, Frida och Cecilia... Käre Frans, undrar hur många pepparkakor vi kom upp i till slut...x antal kilon var det iallafall :D

Och om folk undrar varför i sköven jag la upp det sista kortet, är det enbart för att vi är så extremt snygga där (nåja) Äh, jag tar bort det....

Så, nya tag får tas i år, och vi ska gala som kärringar i pariserhjulet! Klädkoden är fortfarande oviss, dock ska de minsann inte bli som förra året, nejnej. Och efter att vi igår övade som galningar missade jag dansen.. Icke bra. Eller jo kanske, med tanke på mitt tillstånd i morse.

Ja, längtar tillbaka gör jag iallafall, dock förgyller vi vår tid med återträffar, minsann!




Dock är helgen oviss, vilket är ganska skönt.
För en gång skull är jag alltså öppen för förslag!
Det känns som om det inte hänt på vääälidigt länge.
Härligt är det iallafall :)
Fast,
jag antar att jag komemr bli rastlös i slutändan om det inte händer nåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback