Så här dagen efter

Inte så trött som jag borde, och det är ju härligt.
Direkt efter jobbet och vi begav oss ut till skogen så att säga.
"åå, målade du av en riktig gris?"
Nej, johanna, de är en katt!

Ett soffben sprack, gick sönder, mosades
Jag hade fått smått panik!

Men det var lite tomt utan Frida och Sandra
Dock ska ni veta, att vi var ute för er också :D
Dessutom  fick vi påökning av en annan ur klassen
Icke dåligt!

Jag kurerar mej
40-talsmusik
hallonsoda
pyjamas
sunkighet


Den bästa kurerationen (vad heter de?)  när man vart ute :)



Osammanhängande?
Ja

Kommentarer
Postat av: Anonym

Beror osammanhängdheten på ngt visst...?

2007-11-18 @ 14:01:30
Postat av: f

å vad kul ni verkat ha det. har redan uppdaterat mig med lite skvaller. saker sprider sig fort;) nästa gång
så...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback