Två hamburgare i utbyte mot några fjuttiga nuggets

125621-251       Tänk att vara ett frimärke. Då skulle man få se mycket av världen



Efter en lördag utan vidare mat eftersom vi hela tiden blev tvingade att springa till andra ställen gör mej trött idag. Fötterna gör dock inte så ont. Däremot har jag träningsvärk i mitt vänstra ben efter vissa konstiga ställningar under lördagen. Misstolka mej rätt.
Efter en tvåminutersbeställning på mcdonalds hittade vi i trängseln ett bord att slå oss ner vid. Medans sandra väntade på sin mat (som självfallet inte var klar) ringde det. Åter igen blev vi störda. Isället för Sandras nuggets tvingade vi personalen att ge oss två (!) hamburgare istället. Maten packades ner och vidare sprang vi. Behöver jag säga att det var gott att äta sedan?


Klockan är 08.10.
Fråga mig inte vad jag gör uppe då, 5 timmar och 40 minuter innan jag börjar. Plugga, just det, så var det ju. Rövars, motiveringen har sjunkit. Det var ju ovanligt!!

Jag funderar seriöst på om jag borde göra mig iordning och börja plugga. Är det inte tanken som räknas? Om det så väl vore.




Oj, hjälp!





Nej, jag har inte slutat.
Jag prioriterar bara andra saker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback