Extremt utesugen

Oj.
Jag är åter igen hemma.
Jag borde packa upp.
Borde plugga fysik.
Men jag är alldeles för exalterad.




Jag måste ringa Frida.
Snart.
Hon ska med oss den 13e!


image225


oooooo vad jag längtar.





Det är väl konstigt. Jag åkte till Emma med 2 par skor. Men likförbenat kommer jag hem med 5 par skor. Okej, min lycka är så gott som fullkomlig för tillfället. Men det är inte min plunta (för att citera Johanna J, ett annat ord för plånbok)

ojoj, det var en rolig helg.
Där gick vi på Tcentralet.
Högklackat,
kappor
uuuunderbara (?) håruppsättningar
stora örhängen
partyväska
röda läppar
röda naglar


okej, Emma va som vanligt snyggast






Jag är extrem utesugen
dvs
längtar jag så jag spricker till den 13e.
Wanna come in?
Nej, jag menar
vill ni följa med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback