Attraktiv i lack



125621-188



Efter enbart ett par timmars sömn inatt, sitter jag nu här, utsliten och sunkig. Emmas joggingbyxor sitter som gjutet på benen, och den röda myströjan han fått den där sunkiga mjukheten. Åh, så mysigt. Håret i en knut, och inget smink. Låter det inte underbart? Visst låter jag snygg? Gah, verkligen... Jag känner mej ungefär lika snygg som den gången jag hade på mej kläderna på bilden ovan.. (dessutom har jag ju samma färger som då på mej idag, dock inte i ett så attraktivt material  som lack (!!!)...)
(jag tänkte även bifoga nån bild från natten, meeen, johanna har alla kort)

Jag försöker justnu hålla ögonen uppe, samtigti som jag planerar lite dansklasser. Inte lätt... Det hade varit okej om jag visste att jag bara skulle ha en slags dans, men nu lär jag få hoppa in på både jazzdans, barndans och ballet, ochd et när som helst. Detta innebär att jag för tillfället inte har koll på mina anteckningar för fem öre.. Och musiken blandar jag ihop totalt..

Och på tal om den här musiken får jag sånna där .. åh, länga-tillbaka-till-man-var-liten-känslor... Alla små ballet klassiker, och hoppsasteg klassiker. Åhh!

Och härmed bifogar jag en bild på hur jag kommer se ut som danslärare.. Eller, nej, inte riktigt kanske...

125621-189

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback