Daniel och Emma, ett förmånligt inlägg utan interna skämt (!?)

image206


Ja, det var så här vi såg ut på vår senaste utekväll. Du måste erkänna att vi matchade bra?






Okej, eftersom Emma och Daniel tycker att min blogg enbart beståd av interna saker (okej, det är sant) kan jag ju nämna nåt om torpet, som fler än jag förstår.. :P

image207image209

image211

Mysigt var det, dock ganska kallt. Min förkylning blev inte dirket bättre av detta. Glad är jag iallafall att jag inte rodde ut till ön, då hade väl mina händer sett ut som Lovisas nu. Fy, vad ont. Nej, istället gick jag en liten promenix i min ensamhet, och satte mej lite grann på bryggan. Måste säga att de va ganska så härligt att sitta där med solstrålarna (!!!) i ansiktet. Den enda felet är väl att det var lite kallt och att man helst hade haft en eller två tröjor till på sej. Men annars så skulle man kunna tro att det var som vilken sommarkväll som helst. :)
Och under tidena jag (vi) satt på bryggan lagades tacosen till, och ett välbehövt mål mat hamnade i magen. Oj, det va gott kan jag meddela. Enda felet var att jag ville ha vatten till, och vattnet smakar enbart järn. Usch, inte alltför gott.

Och sista natten låg jag och Emma ensamma på vinden jämte mössen. Dom sprang i väggarna, medans vi sov på dubbla luftmadrasser, alltför att undiva att mössena skulle springa i ansiktet.. :P Riktigt så illa var det nog inte, men det var iallafall vad vi  trodde... Tss!

Jag måste bara nämna min seger , eller ska jag säga mina segrar, i skitgubbe mot Daniel! :D Dock leder han fortfarande monopolspelandet. Skit också...


Men, nu skall en dusch få värma mina frusna fötter, och sen blir de till att sova.. Om några timmar ialafall.
So long

Kommentarer
Postat av: Emma

tackar för detta förmånliga inlägg... =) hoppas fötterna mår bättre! trots järnsmakande vatten tycker jag att det var en riktigt mysig helg på torpet. hoppas jag inte var den enda att tycka det... hoppas vi ses på fredag! kram på dig!

2007-09-19 @ 20:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback