För alla oss med konstanta skoskav

image194


Här sitter jag nu, efter en dag, full med arbete... Massa folk som skulle handla, och jag har kramp i kinderna efter att ha lett hela dagen mot kunderna. Det är illa! Puh.
Jag tror faktiskt att det bästa sättet att få bort krampen är att käka lite choklad... Men, ontet i kinderna kan då förflytta sej ner till magen.. Jag vet inte jag.

Jag funderar seriöst på att åter klippa lugg. Men jag vet inte jag... Det är aldrig lätt att bestämma sej. Oj, så mycket lättare att vara kille. Då hade man inte behövt fundera på dom här frågorna.. Nej, för blev man inte  nöjd kan man ju raka bort allt hår. Öhhh, eller kanske inte.


Ovanligt nog ska jag träffa Snadra och Johanna imorgon. Fika ska vi. Handla lite med kanske. Men för sköven inget mer paketpapper.



Och något fantasiskt har hänt, iallafall för alla oss med konstanta skoskav.. Sprayplåster! Jag har haft det innan och låt mej förklara det så här..
Efter att i fem timmar i sträck och 25gradig värme i Lyon gått och kollat alla sevärdigheter, och haft fötterna istoppade ett par ballerinaskor, är det inte konstigt att det gör ont.. Detta resluterade i att jag hade en blåsa, hör och häpna, enbart en blåsa på varje fot. Men det var ingen vanlig blåsa. Nej, blåsan sträckte sej runt hela foten, kant i kant med skon. Icke härligt.. Men då, fick jag hjälp från ovan. När man sprayar på plåstret blir det svinkallt och foten fryser bort, känns de nästan som. Sen blir de en ¨sån där härlig känsla, som om man inte hade haft nåt skoskav alls.
Jag kan helt enkelt varmt rekommendera plåstret..
Jag inhandlade mitt senast på ÖB (!!!) för 39 kr/styck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback