Skaka rompat för Gothiachefen, not

125621-304


Ja, det var ett tag sedan den här festliga utekvällen var. Men så var det ju också ett tag sedan jag uppdaterade mej sist.... Det är iallafall en sak jag kommer sakna, utekvällar med flickorna. För efter förmaningar från Sofia att man i Montpellier aldrig bör gå hem berusad själv på kvällarna då det lätt kan hända nåt blev man lite nervös, och jag hoppas innerligt på att få bo med nån skojig person som liksom jag då och då vill söka mej utåt. Och som en kär vän sa, "i Frankrike dricker dom vin som vatten, så akta dig".

Något jag inte komemr sakna däremot är den stylade delen av Sverige. Man blir som man umgå och lever. Därmed antar jag att en del i sig själv också finns där. Men fy farao vad skönt de blir att komma ifrån de där. Det ser faktiskt ut som om folk ska ut när dom ska till skolan. Därför ska jag dagen till ära enbart bära jggingbyxor. (okej, jag är inte i skolan idag...) fusk, ja vet.



image305

Och snart är det även dansuppvisning. Ingen tvivlar väl på våra snygga kläder. Klänningar är sydda, hankar påsatta, handskar lagade, skor fixade, nätstrumpor lagade. Ja, det mesta är väl egentligen klart. Och då blir det till att "skaka rompat". Tjo. det finns  bara ett fel.

Och på tal om att skaka rompat.
På fredag ska här träffas Gothia chefen. Inte för att jag ska skaka rompat för honom, men det ska göras i sommar. Nej, alltså, inte för honom då heller, men för 40 000 andra! hehe, tjo, jag hoppas på det bästa. Problemet är bara att jag är på gränsen för gammal. Jaja, med två tofsar och silvertejp som binder in både det ena och andra ska jag nog kunna se ut som 14! Tro mej! Därför sitter jag och lyssna rkonstant på grease och övar massa stämmor. Aiaiaaa! vackert.


Och mitt nu, i skrivandets stund ringer min mobil. Radion!
Iiiii.
Jahapp, då har man varit med i radion i direktsändning. Hehe. Jag sandra och Johanna skrev nämligen ett brev till radionom att dom kunde eftersöka en lastbil åt vår klass. Och vips, det har dom nu gjort.  Tjoooo, jag hoppas på det bästa :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Amanda, som jag har sagt innan: att förlora en sån underbar människa som du till de där fransmännen känns en aning snopet ;)

2008-04-29 @ 19:16:29
Postat av: Kajsa

Vad hade vi gjort utan er
vår klass?! en stor eloge till tre tjejer som aldrig ger upp! Om vi har en lastbil till studenten är allt er förtjänst! Vi andra tackar och bugar och hoppas verkligen på att kunna återgälda all er generositet! puss och kram

2008-04-29 @ 23:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback