Tack för lastbilen Erik!

Ack, vad vänligt. Fy, vad glad jag blev.
Kan bara säga att klassen gör så mycke bara genom att finnas där, jag menar, vilken naturklass har upplevt så mycke som vi tillsammans?! :P

Valbrog. Känns som om det är en aning överskattat. Jag menar, vad händer. Fylla och slagsmål för en stor del. Ändå väljer man att gå ut. Nåja, kanske bra att inte ha för stora förväntningar. Istället sitter jag i lugn och ro med en chokladbit och spolar i håret. Lyssnar åter igen på Grease (japp, som dom senaste dagarna för att lära mej allt..) och ögat tåras av att linserna suttit i för länge och för att jag plötsligt kommer på att jag kommer sakna klassen. lite.

Och, hör och häpna. En lastbil är fixad!!!!
Tack vare vår käre Erik. Efter telefonsamtal till samtliga åkeri i Mark, mail, och radioprat är allt alltså fixat. Merci så mycket. Känns bra att allt slit lönar sig. Lite. Tack encore un fois.

Nu är det väl dags att städa. För faktum är att flickorna komemr. Sandra och Johanna och äntligen ska vi, bara vi faktiskt, träffas och fixa lite inför eftremiddagen. Det var då längesedan. Resultat? En annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback