mitt livs äventyr

Och detta eftersom jag ska åka till Frankrike och inte har råd att hålla kontakten med folk via sms. Ja, för om exakt sju veckor på sekunden, har jag landat i Montpellier och väntar antagligen just nu på mitt bagage. Om det känns skumt? ja, mer än skumt. Samtidigt helt underbart. Vet ibland inte om jag ska skkratta eller gråta, jaag tror mer på det första. Mitt livs äventyr ska börja, och mitt liv ska packas ner i 20 kilo. Varför får alla materiella saker så liten betydelse?

Och vad gör jag om exakt fyra månader idag? Skriker på mitt lilla studentrum av ensamhet, ligger nedbäddad efter gårdagens bravader eller sitter ja helt enkelt och pluggar? Tiden är mer än oviss.

men, jag längtar som få. till mitt livs äventyr.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Idag hörde jag fransosen i min korridor prata franska i sin mobil och det lät så vackert, som om han sjöng, haha, det var nästan så att jag blev lite kär i honom ;)

2008-08-24 @ 18:38:56
Postat av: Amanda

Haha, ja, det förstår jag. Jag kommer onerkligen att tänka på Mourad :P haha. men när du kommer till montpellier och hälsar på mej, då, då ska vi gå runt och bli kära i varenda fransos!



Johanna, ska du va hemma på nyår?



pusspuss på dej

2008-08-25 @ 11:50:18
Postat av: kar

nämen du.. fyra månader från idag...innebär...hallå? kommer du inte hem på jul?

amanda. har du inget för dig i kväll kan du få komma till mig och dricka te i göteborg...

annars klarar jag mig kanske.. haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback