17/12 -08: Snart hemma i Sverige!

Jag har varit dålig på att uppdatera, och kanske beror det på att det känns som om jag snart är hemma, vilket jag också är såklart. den sjuttonde idag, och den nittonde åker jag. Ska det erkännas ska det bli så underbart härligt att komma hema, att se alla och att äta lite riktig mat! Dock hade det inte varit lika kul om man visste att man inte skulle tillbaka 4 månader efteråt. Nu blir det snarare en slags minisemester, där man kan fylla på sina kraftförråd.

Igår kväll var jag ute med Sandra, Pamela och Jennie för att mysa till det lite. Vi satt utomhus till klockan var tio och smuttade på te. Utomhus! Ja, det bidrar också till att ja längtar hem för man får ju för sjutton inte julkänsla någonstans. Dessutom packade jag igår, eftersom jag minsann inte tänker betala hyra för de två veckor under julen ja inte bor här. Grejernsa får jag lämna på studenthemmet Boutonnet, men hur sjutton ska  jag få dit sakerna? Det är trots allt fyra IKEAkassar med,... massor. Hur mycket kan man samla på sej egentligen på 10 veckor?

Nu ska jag dra mej och äta frukost och titta på adventskalendern... Det är riktigt spännande nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback