1 - 1 = >1000

125621-293

Ursäkta Johanna för detta kort.. Men de får mej komma ihåg en så massa. Ja, de brukar ju sluta så här när du och jag umgås, man lutar sej framåt för att inte kissa på sej av skratt... :P Och, då, mina vänner, kan ni kanske förstå vad som händer  när Sandra öven kommer in i bilden... :P

Ja, kortet, från ettan hemma hos Karin.
Till vänster om gungan
Nedanför studsmattan.

Och faktum är att ja kom att tänka på dessa dagar för att jag just nu lyssnar på Darin. Kalla mej nörd, eller nåt, men jag kan meddela att de ger minnen till tusen! Och på tal om saker till tusen... Jag återkallar ekvationen:

1 - 1 = >1000


tjo!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, vilket kort =), underbart men fy vad jag saknar ettan ibland!!

2008-02-13 @ 20:26:51
Postat av: Anonym

ville bara önska dig en riktigt mysig alla hjärtans dag!!! kraaam

2008-02-14 @ 14:38:44
Postat av: Sandra

haha det va ett fint kort...jag lovar er ni blir bättre på kort än vad ni tror...se bara på dom vi tog tillsammans i GBG när jag inte fick nån mat :P
tycker om er mycket

2008-02-25 @ 19:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback