Frånvarande bubbla

Att jag har varit väldigt långt borta den senaste tiden går kanske inte att förneka. Och nu menar jag inte bara långt borta fysiskt sett, nejnej. Jag har på något sätt levt i en bubbla  sedan Grekland, bal och student. Vilka alla tre var helt underbara. Att dessutom körkortet kom som på beställning kan jag inte klaga på. Midsommarafton har också firats på societen vilket jag inte heller kan klaga på. Nej, rent ut sagt hade vi den roligaste tiden ihop på öänge. den här bubblan betyder alltså att livet är på topp. Always.

Tanken är väl att jag ska hålla bloggen levande. Ända tills hösten. Då blir de nåt nytt, de måste de bli. Något nytt, precis som något nytt måste hända med mitt hår. Jojo!

Kommentarer
Postat av: kar

åhå... jag kan färga det...?

Postat av: Amandaaa

Färga. Gulp. Men man kanske borde...?

2008-06-23 @ 17:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback