Käre Raffe

Ännu ett kärt avsnitt av Top Model har avnjutits efter skolan. Ack så onödigt, men ack så härligt. Chokladkaninen ligger i magen, och vindruvorna likaså. men vad gör man inte för att få ut så mycket som möjligt av den fria härliga timmen efter skolan. det är väl bara en sak som inte riktigt går ihop, Top Model och choklad...

Utgång har inte inträffat på evigheter, och detta måste göras något åt. Dock kommer jag förstöra min kära väns fina tal, ja, helt på allvar. Jag kommer krossa hennes fiina argument. Nej, inte för att dom är dumma, men för att jag (vi?) gått emot dem.

Åter ett Inte-stanna-i-skene syndrom har drabbat mej. Trött som få är jag på att stanna här. Min käre Raffe, får jag bo hos dej i sommar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback