29/11 -08: Marknad vid Les Arceaux



Vi (anna och jag) var på IKEA. Det blev en del inhandlat. Dock kan jag meddela att allt inte var till oss, nejnej. Men vi ska ha adventsfika på söndag här för att få lite stämning så därför blev de en del godsaker till detta. Dessutom inhandlade vi lite godsaker till våra kära familjer, ja, jag till familjen Prost vilka jag troligen ska besöka i helgen. Det ska minsann bli riktigt roligt, pourtant ganska så konstigt.

Det är alltså lördag och jag känner mej slut. Igår blev ändå ingen sen kväll, var hemma redan ett men jag kände att ja höll på att somna på baren vi satt på. De va nämligen Sannas sista kväll så vi skulle säga hej då. Men alla droppade av ganska tidigt så ja behöver inte känna mej helt skyldig. (knappt en aning). Nyss mötte jaa upp två tjejer under Les Arceaux för att gå på marknaden som finns under bågarna, riktigt mysigt. Där går alla fransoser med sina korgar och vagnar och handlar sjukt mycke grönsaker. Och så spelas de musik i vart och varannat hörn.. Åh.

Idag ska jag nog bara ha en riktig mysaredag. Ska höja elementet till max, ligga under täcket, läsa SE&HÖR som mamma skickat, kolla film... ni fattar grejen...
(åh, familjen, jag vill också ha lussekatter)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback