Tjugoåttonde dagen i Montpellier

Nu är det åter igen lördag, närmare bestämt min tredje lördag här. Imorgon har jag varit här i exakt en månad, en sjättedel av min vistelse. Fortsätter tiden rulla på så här är jag snart hemma, det är ett som är säkert.

Gårdagen bjöd på utgång. Jag, Jenny, Anna, Pamela, Sandra och Sanna träffades först på ett av studenthemmen för att umgås, dansa och ha kul. Vid elvatiden beslutade vi oss för att ta Amigobussen som går till utkanten av Montpellier för att prova något nytt uteställe. Vi hamnade efter många om och men på ShowRoom, vilket var helt okej. Dock hade jag aldrig velat betala inträde som man får göra på alla andra diskotek som ligger i samma område, så jag är helt klart glad att  vi valde showRoom. Visst var det superskoj, men jag måste ändå erkänna att man har minst lika roligt här inne i stan. Dessutom kan man på ett annat sätt gå hem när man vill. När klockan var fem i morse släckte jag iallafall lampan och sju timmar senare vaknade jag av en strålande sol som sken in genom fönsret. På med shorts, t-shirt och kofta, och sen begav jag mej till Supermarché Clemenceau. Lite mat inhandlades och sedan dess har jag egentligen inte gjort så mycke. Städat hela lägenheten, kikat runt på internet... Ja, en soft dag helt enkelt.


Klar för utgång!


Kvällen ska heller inte bli så våldsam ikväll. Ska träffa en kompis inne i stan vid tiotiden och jag antar att kvällen inte blir så sen. Men antaganden i Montpellier brukar inte gå bra. Jag uppdaterar imorgon igen!

Bisous!

Kommentarer
Postat av: Emma

Snyggo:)

2008-11-09 @ 00:49:23
Postat av: mary

Hej! vet inte riktigt hur jag halkade in här, men såg att du pluggar i frankrike! nåt jag själv är sugen på :)

jag undrar bara hur det kommer sig att du valde just montpellier oc inte tex paris? =) och med vilka arragörer du åkte med?



ha det bra! /maria

Postat av: Amanda

Hej Mary! Var inne på din blogg men kunde inte kommentera. Du kan väl skriva din mejl, så kan jag skicka ett meddelande där :)

2008-11-12 @ 21:26:06
URL: http://baramoi.blogg.se/
Postat av: frida h

PUDDING

2008-11-12 @ 23:44:07
URL: http://fridahs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback