Frankrike och Montpellier närmar sej (med stormsteg)

Nu är det nedräkning på en hand.
Fyra dagar kvar tills jag blir fransos på heltid och nervositeten påminner sej alltför ofta. Undra varför jag skjuter upp packningen? (för att inte bli påminnd om att mitt liv är så innehållslöst som 20 kilo)

Första dagen måste jag leta rätt på en mataffär. För jag har en känsla om att jag kommer att vara ganska hungrig. En ide vore väl också att första dagen leta reda på skolan? Det kan ju faktiskt vara en fördel eftersom den börjar åtta dagen efter. En tredje ide vore ju faktiskt att hitta lägenheten som jag ska bo i, då jag hört att det är förbjudet att sova på parkbänkar i Frankrike.

Kommentarer
Postat av: Emma S

det löser sig nog.... :)

saknade dig en smula i tisdags....

ha det så gott!!!!!

massa kramar!

2008-10-09 @ 18:40:26
Postat av: Amanda

Ja, jösses. Tiden flyger iväg och jag hinner verkligen inte med allt jag ska. Helt plötsligt inser man att livet går väldigt fort och att man måste leva varje liten sekund.

2008-10-09 @ 19:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback