10/4 -09: Blandade känslor

Jag är alltså hemma. Jag har fått äta min svenska mat, dricka min svenska mjölk och hälsat på alla dom jag tycker om mest. Jag har fått konstaterat att en förfärlig körtelfeber härjar i min kropp och alla mina kläder är rentvättade och luktar hemma. Ändå känns det så väldigt konstigt och vardagen har redan inställt sej, efter två dagar. Jag vill tillbaka till Montpellier, jag saknar mitt liv där. Hela jag är kluven, och det på grund av flera faktorer. Jag känner mig väldigt dämpad och förvirrad, och så ganska så ledsen på ett hörn. Varför ska allt förändras så bara för att allt återgår till vardagen?

Kommentarer
Postat av: sara*

Kul att du är hemma! Krya på dig..

kram sara

2009-04-10 @ 12:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback