Åter igen en natt på sjukhus...

Nu kan man undra vart Amanda hållit hus dom senaste dagarna, och faktum är att dom tillbringats med en hel del holländare, men även med en viss Kogler och Ekelunds som jag råkade hitta på Paris gator. Mycket trevligt att få prata svenska igen, och fantastiskt kul att se vår kära Ulrika.

Men inte nog med det, jag har självklart också vart på sjukhuset, det är ju trots allt mitt andra hem här. För ett par dagar sedan började det nmligen göra ont efter operationen igen så igår åkte vi i ilfart in. En surpuppa till läkare mötte oss, som tyckte att "hon kan väl inte ha så ont eftersom hon ler". Tanken som slog mej då var att snart kommer läkaren också ha ont men istället för kroppslig handling kläckte jag ur mej alla de fula ord jag kan och meddelade och att hon saknade respekt. Punkt.

Jag blev hur som helst inlagd över natten, dropp och blodprov i massor. huuh.. Tanken var att operation skulle ägas rum dagen efter (idag) så inga goda färska baguetter blev de, snyft. Fick dela rum med en underbar gravid kvinna som mitt i natten smög upp för att lägga på mej en extra filt eftersom de var superkallt i rummet.

Men så i morse fick jag träffa läkaren som gjorde den senaste operationen, och han meddelade att nästa operation inte blir av förrän om tre veckor, hej färska baguetter :D Slangar togs bort och recept skrevs ut. Jag kan meddela att jag nu mår ganska så fint och är glad över att jag kan åka till Irland imorgon, jippi!! Och jag ska minsann inte ens tänka på nästa operation, nej, utan njuta av semester!

Här kommer lite bilder, trevligare än sjukhusfoton...









Kommentarer
Postat av: Ulle

Det var så kul att få träffa dig! Krya på dig nu..

Kram

2009-08-10 @ 15:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback