Irlandskt liv

Som bekant tillbringar jag just nu tid pa Irland, och jag har ytteligare en vecka kvar. Pa grund av oerhort segt internet har jag ingen kontakt med omvarlden, jag lever pa ett slott mitt ute pa landet. Och avd gor jag? Haromdagen befann jag mej som saljare pa Tullamore Show. Irlands storsta farmar marknad, jag gick alltsa runt och salde korv, sylt, pateer och kakor till irlandare, Aven den snyggaste kossan kollades in, och hsathoppning. 

Idag begav jag mig dock till barnens farmors syster (langsokt, ja vet) - in till Dublin.  Jag tog mej en tur i en turistbuss och vandrade runt till olika kanda byggnader (naja, inte sa kanda for mej). Riktigt trevligt har jag det iallafall, och jag ahr precis njutit av en underbar middag, fisk och potatis.

Nu blir det dock till att utnyttja tiden till chokladatande, om en vecka ar jag tillbaka igen!
So long

Kommentarer
Postat av: mor

Åh, vad det låter spännande. Irland låter så vackert. Ha det så bra, kram.

2009-08-12 @ 09:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback