Snö får jag väl fixa själv



Har man ingen snö får man fixa lite själv!

Häromdagen var jag med pojkarna för att vaccinera dom. Inte nog med att dom trodde att jag var fru till Ben och mamma till barnen (hur fick dom ihop de?), det var även extremt komplicerat. Doktor skulle träffas, papper skulle fyllas i. 1,5 timmar tog de att vaccinera två små barn! Eller nej, ett barn. Rafael var så rädd och vägrade sitta still. Ben tog honom i knät och sjuksköterskan sa åt mig att hålla fast Rafaels ben. Han bytte då taktik, från sprattlandes till att skrika så högt att hela salen stannade upp och man hörde två andra barn började snyfta dom med. Så går det till i fransk sjukvård, hoho. Håll fast barnen så trycker vi in en spruta. Men nej, han fick ingen vaccination. Och så sa dom hej då till Madame och Monsieur Rudd.


Kommentarer
Postat av: mor

Vi har snö...lite iallafall!

2009-12-17 @ 09:28:12
Postat av: mor

Vi har snö...lite iallafall.

2009-12-17 @ 11:09:54
Postat av: mor

Du vet att DU e lika vacker dom din syster:)

2009-12-17 @ 13:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback