10/2 -09: Läpp- och ögonförstoring

Efter ett av de senaste korten gav mej Olle responsen att han tyckte jag skulle satsa på ögon istället för förstorade läppar. Jag slog slag i saken och föverkligade dom båda, snyggt va?



Dagen idag har iallafall varit underbar, med strålande sol och värme som tvingar av jackan. Lektionen flyttades därför till ett café där vi avnjöt en kaffe i Frankrikes sol. Överst i min mage just nu ligger dock en drös med köttbullar som jag gjorde igår, mums. Okej, dom blev långt ifrån i farmors klass, men det var ju iallafall köttbullar! Dock vet jag inte vad jag tänkte med, men det blev ganska så många och jag funderar på om jag bara ska leva på köttbullar den resterande tiden. Men vad gör man när man hittar köttfärs till extrapris och fyller hela frysen?

Och vad bjuder veckan egentligen på? Plugga, profitera (heter de så på svenska?) solen och umgås med alla underbara är några av sakerna som står högst på listan. Eftersom Jamel inte befinner sej i skolan denna vecka är det glest om organiserade aktiviteter men det gör inte så mycket! Ganska härligt att inte ha något planerat också (även om tambourin, bowling och utflykter är saker jag älskar).

Som sagt, ska jag profitera (fortfarande "?") solen och jag tänkte börja nu. Av med tröjan, på med bikinin och ut på balkongen! So long. (MontpellierPLUS: l'après-midi: 17 C)




(Innan skolan och förstorandet av läppar och ögon. Kan tillägga att jag är lika glad som jag ser ut)

Kommentarer
Postat av: Olle

jag får allt ta o bli din plastikoperationsmusa... :P

2009-02-13 @ 22:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback