1/2 -09: Direkt från Karibien



Okej, jag måste erkänna att det var längesedan det var en sen kväll med gänget, men igår ändrades de. Jag släckte lampan 06.10 denna morgon, vilket gör att ja känner mej lite mör nu. Och varför i  hela friden är jag uppe!? Jo, faktum är att vi åter igen ska träffas, allihop hos Flavio och laga mat. Kan nog bli riktigt trevligt, det är minsann inte jättekul att alltid äta själv.

Och bilden ovan är inte från igår. Men med denna vill jag visa att jag ganska ofta känner mej som en grå liten mus. Japp, för vid varje tillställning vi har kommer mittjejen från Karibien in i rummet och stjäl hela showen. Hehe, jag tror att alla (killar som tjejer) är lite smått kära i henne på grund av vilken pondus hon har! Här kommer inte en liten mesig svensk blond tjej, utan en mörk tjej, alltid med perfect make, snurrar i håret, ett så perfekt leende som jag aldrig sett, färgstarka kläder... Jag kan hålla på i evigheter. Och på toppeen av detta ligger världens härligaste personlighet och omtänksamhet som bara vissa blivit begåvade med. Nathalie.

(Oj, efter denna text skulle man kunna tro att jag är totalt nere i henne. Hehe, men jag kan meddela att så är inte fallet, hon är bara världens grymmaste person)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback