12/2 -09: Titeuf, en BD för alla



Låt mig introducera Titeuf för er; Titeuf, en BD för alla. Han är en liten fransk kille, bosatt med sin arbetslöse far, sin yppiga mor och sin lilla skitsyster. Han följer med oss på lektionerna ganska ofta, och han lär oss väldigt mycket kan jag meddela, egentligen mest hur ungdomar pratar i Frankrike. Kan varmt rekommendera honom för alla som känner sig ensamma på kvällarna och behöver lite sällskap; att slå upp en knakande BD-bok en kväll i lampans dunkla sken och se Titeuf leva sitt liv på blanka, färgglada blad går upp mot det mesta.

På bilden ses Titeuf till vänster, skrivandes ett brev från Tyskland till sin bäste vän Manu.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Godmorgon! Nu har jag varit inne på din blogg två ggr dagl men inte har den blivit uppdaterad. Vad gör du där nere? Gick vollybollen bra? Träningsverk? Vi hörs, kram o så undrar jag on du fått ngn post?

2009-02-15 @ 09:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback