16/2 -09: Papiljotterna fungerar verkligen

Papiljotterna fungerade verkligen och när jag vaknade kände jag mig lite såhär:






Nåja, andra kortet blev ju lite mer seriöst, kändes som om det behövdes i min nuvarande sinnesstämning. Och vad har hänt mer idag då, än att jag springit runt med tantkort hår? Skola, vin och ost, en kaffe på stan och sen begav jag mig till en av alla bokhandlar. Med mig ut hade jag min första egna bok innehållande serier, det blev en Titeuf. Kände mig nämligen lite tvungen eftersom jag börjar känna honom rätt så bra nu. Begav mig även till mataffären och handlade potatis, så idag har jag även avnjutit potatismos och blommig falukorv, inte illa det. Dock var det ett tag sedan, och nu är väl tanken att jag ska smälla i mej två äggmackor. Mums. Och sen? Kära Subjonctif
.

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilka lockar, bautastora! Riktigt snyggt, vad tyckte dina vänner?

2009-02-17 @ 11:34:23
Postat av: Amanda

Dom tyckte väl att det var ganska så annorlunda, höhö. Men jag gillade det, och det höll hela dagen :P (i morse med, puh... vilket ruffs)

2009-02-17 @ 13:30:46
Postat av: Anonym

oh, har du blivit dam nu!

2009-02-17 @ 19:49:51
Postat av: Hanna

Amanda du är snygg i vad som helst! ;) Måste säga att jag är lite avundsjuk på dina stora vackra lockar! :) Själv är mitt hår alltid rakt utan minsta lilla våg...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback